آنچه که باید از دنیای Social CRM بدانید – قسمت سوم
- در رسانه های اجتماعی، مردم ترجیح می دهند که حس کنند با افراد حقیقی در ارتباط هستند تا اینکه گمان کنند که طرف آنها یک کمپانی یا فقط نام یک برند است. در حقیقت شما باید در رسانه های اجتماعی به گونه ای عمل کنید که مشتریان و طرفدارانتان در برقراری ارتباط با شما به مشکلی برخورد نکنند. نمود انسانی برند شما در رسانه های اجتماعی باید به گونه ای عمل کند که افراد، علایق شخصیشان را بیان کنند و در گفت و گو ها احساس راحتی کنند. برای مثال اگر شرکت شما دارای یک حساب کاربری توئیتر است، شما می توانید در پست هایی که کارمندانتان تهیه می کنند، نام آنها را با استفاده از @ در توئیتر ذکر کنید (به زبان انگلیسی: Mention) تا فرد خواننده بتواند حساب کاربری کارمند شما را هم مشاهده کند.
- در رسانه های اجتماعی پیام شما باید با کسب و کار و محصولات تولیدی شما سازگاری داشته باشد. برای مثال یک رستوران می تواند لحنی عامیانه داشته باشد ولی یک شرکت که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کند، بهتر است که کمی رسمی تر عمل کند.
- با استفاده از نرم افزار های Social CRM، روی پست های مشتریانتان نظارت داشته باشید تا بتوانید با سرعت بیشتری به آنها پاسخ داده و مشکلاتی که مربوط به خدمات و محصولاتتان می شوند را زودتر برطرف کنید.
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
لیست نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر