خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

جستجو در لوکوپوک به کمک گروه ها

همان طور که می دانید در بخش جستجوی لوکوپوک برای جستجوی بهینه تر، گروه هایی ایجاد شده که به نسبت نیازمندی خود می توانید گروه مورد نظرتان را انتخاب کرده و آگهی هایی که به عنوان نتیجه جستجویتان پدید می آیند را مشاهده کنید. این گروه ها عبارتند از: ماشین و خودرو، صنعت، دیجیتال، خرید و فروش کالا، خدمات، تور، بخش ویژه دانشجو ها، املاک، استخدام و همه گروه ها.

هر گروه، خود دارای چندین زیر مجموعه است که شما می توانید پس از اولین جستجوی تان، در همان محلی که گروه مورد نظرتان را انتخاب کرده اید، زیر مجموعه را تغییر دهید. در دو گروه، شما می توانید با استفاده از امکاناتی که فراهم گردیده، به جستجوی دقیق تری بپردازید.


یکی از این دو گروه، استخدام است که با وارد کردن اطلاعاتی همچون نوع فرصت شغلی، نحوه همکاری، جنسیت و رده سنی، زودتر به آگهی های مورد نظرتان دسترسی پیدا می کنید. در زیر مجموعه های گروه املاک هم، تنظیماتی قرار دارد که با انتخاب گزینه های موجود در آنها، می توانید به آگهی های مورد نظر خود را بیابید. برای مثال در زیر مجموعه اجاره، شما می توانید مبلغ رهن، مبلغ اجاره، تعداد خواب و متراژ خانه مورد نظر خود را وارد کرده تا بتوانید دقیقا آگهی هایی را مشاهده کنید که مورد نیاز شما هستند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر