خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

از چه نوع تصاویری برای طراحی ایمیل استفاده کنیم؟

تصاویر یکی از مواردی هستند که انسان به کمک آنها می تواند با موضوعی سریع تر ارتباط برقرار کرده و به محتوای ایمیل ارسالی جذب گردد. اما این مهم است که چه نوع تصاویری برای ایمیل مارکتینگ مناسب هستند و ما قصد داریم در این مقاله انواع این تصاویر را برای شما ذکر کنیم.


-          از تصاویری اشخاصی استفاده کنید که مخاطب با آنها احساس همدردی کند: یکی از مواردی که باعث افزایش ارتباط بین مخاطب و ایمیل ارسالی می گردد، استفاده از تصاویر افرادی است که باید به نسبت نوع کسب و کار انتخاب شده باشند. برای مثال برای ایمیلی که توسط یک رادیولوژی ارسال می گردد، به کار بردن عکس یک بیمار در کنار یک دادیولوژیست می تواند تاثیر مثبتی روی کاربر بگذارد.



-          استفاده از تصویر افرادی که جذاب هستند؛ به خصوص نوزادان: یکی از مواردی که باعث جذب مخاطب به ایمیل می شود استفاده از تصویر افراد جذاب و زیبا است. برای مثال تصاویر نوزادان و کودکان از مواردی هستند که برای همه ما جذاب هستند. البته لازم نیست که حتما تصاویر افراد زیبا به کار رود؛ شما می توانید از تصاویر افراد مشهوری استفاده کنید که از لحاظ ظاهری جذابیت خاصی ندارند ولی مخاطبان به خاطر نام و چهره محبوب آنها، جذبشان می شوند.


-          استفاده از تصاویر اشیایی که باعث جذب مخاطب می گردند: اگر ایمیل های تبلیغاتی ای بوک ریدر های کیندل را مشاهده کرده باشید، دیده اید که شرکت آمارزون هم چنان از تصویر کتب واقعی برای تبلیغ محصولش استفاده می کند تا مخاطب کتاب خوان را تحت تاثیر قرار دهد. پس فراموش نکنید که از تصویر اشیای مرتبط با محصولتان استفاده کنید که جذاب به نظر می آیند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر