خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

یک کارمند فروش به چه ابزارهای نیاز دارد؟

ماشین حساب! یک نمونه ساده، یک کارمند فروش به یک ماشین حساب خوش دست نیاز دارد.

یا برای یک کارمندی که در حوزه فروش محصولات وارداتی کار می کند، نرخ به روز ارز یا مبدل ارز می تواند یک ابزار موثر باشد.

یا مثلا مبدل کد شبا، یک ابزار مورد نیاز یک کارمند فروش است.

لیست قیمت ها

حتی یک بازی فکری، برای تمرکز بیشتر

 

شما چه فکر می کنید چه ابزارهای دیگری به درد یک کارمند فروش می خورد؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 5 دوست

لیست نظرات

  • [90.11.19 ] علیرضا : یک فروشنده (کارمند فروش ) خوب باید ابتدا شناخت کافی ازمحصول خود داشته باشه وبه این باوربرسه که این محصولی که من می فروشم می تونه بعضی ازکارهای خریدارو راحتر کنه ودرفرد احساس رضایت ایجاد کند. کارمند فروش بایستی بسیارخوش برخورد وخونسرد باشه نه زیاد توضیح بده تامشتری احساس نکنه که می خواند سرش کلاه بزارند ونه اینکه توضیحات ناقص وغیرمفیدی ارائه کنه. همچنین باید کارمند فروش ابزارتشخیص بازارهدفو داشته باشه .
  • [90.11.17 ] امیر نوید : در پاسخ به پرسش چه ابزاری می توان به موارد زیر اشاره نمود: 1-یکدستگاه رایانه2-یک نرم افزار نسبتاکامل جهت ثبت اطلاعات مشتریان 3-یک نرم افزار برنامه ریزی4-دسترسی به اینترنت پرسرعت4-در اختیار داشتن یکدستگاه کارتخوان بیسیم در رابطه با توانمندیهای فردی می توان به موارد زیر اشاره نمود:1-دارای شرایط احراز شغل فروش شامل اعتماد به نفس ، جرات مندی ،ریسک پذیری ارتباط موثر وکلا به کار بردن مهارتهای زندگی2- آشنایی با امورمالی ، امور بانکی قوانین دارایی، امور قرار دادهاو....4- تسلط کامل بر امور بازاریابی و فروش
  • [90.11.17 ] سامان ولدیان : [جدا از مسایل تخصصی که مربوط به فیلد شغلی فروش بوده باید به یک نکته مهم اشاره کرد.اونم اینه که کارمند فروش تخصص بسیار زیاد در مورد محصول و همچنین ابزاری که با آن کار میکند یا حتی نوع خدمات یا مزایای استفاده از آن نوع محصول میتواند در امور کاری کمک بسیاری کند.
  • [90.11.17 ] اسماعیل احمدی : یک کارمند فروش بیشتر به دقت درمورد وقت شناسی(چه وقت موقع فروشه)و اینکه اصلاً الان موقع فروشه؟ نیاز داره
  • [90.11.15 ] حمید تهرانی : نکته ای که باعث شده است برخی پرسنل علاقه ای به کار با نرم افزار نداشته باشند، مشکل در عدم تسلط و علاقه به تایپ می باشد، مخصوصا جهت شرح فعالیت های صورت گرفته با مشتریان، در این حالت می توان بخشی را در نظر گرفت تا پرسنل بتوانند فایل صوتی چند ثانیه ای را برای مشتریان تهیه و به آن الصاق کنند. این نکته جذابیت کار با نرم افزار و راحتی را دو چندان خواهد کرد. نظر شما....؟!
    بله فکر خیلی خوبیه، پیوست صوتی! یعنی نرم افزاری که به صورت آنلاین ذخیره کنه و در کنار مشتری ثبت کنه

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر