خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

و آیکون های که خلق می شوند!

لوکوپوک جدید، در حوزه گرافیک انرژی زیادی را از ما گرفته است، بخش های مختلف، نیازمندی طراحی هایی هستند که از ایده تا اجرا، قراردادن در چیدمان، مرور دوباره و و و ... که هر کدام زمان زیادی می برد.

ما لوکوپوک جدید را به گونه خلق خواهیم کرد که شما دلنوازترین تجربه را در هنگام انجام خرید یا فروش کالا یا خدمات، در حوزه اینترنت از ما به یادگار داشته باشید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 2 دوست

لیست نظرات

  • [91.8.29 ] مرتضی عطار : موافقم، خلق و اجرای یک ایده از صفر تا پیاده سازی انرژی زیادی می گیره.اطلاع رسانی شما در مراحل مختلف کارتون، حس خوبی به مخاطبین می ده. انگار در کنار شما هستیم. اگه بتونید تبلیغات و آگهی های مشتریان خود را رتبه بندی کنید، جالب تر می شه. همچنین نظم و یکدستی آیکون ها جذابیتش رو بیشتر می کنه.(منظورم با قالب و فرمت مشابه ولی با تفاوت در موضوع) موفق باشید
  • [91.8.29 ] : ازتون ممنونیم ، من خیلی از نحوه خدمات رسانی و اطلاع رسانیتون راضیم و واقعا از دست اندرکاران تشکر می کنم، از آنجایی که علم گرافیک با پیچیدگی هایی روبروست مطمئناً تیم اجرایی شما به بهترین نحو از عهده این مهم بر اومده و ادامه خواهد داشت. با آرزوی موفقیت برای شما.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر