صفحه یک عضو دفترچه تلفن، نبض سیستم CRM
یکی از مهمترین بخش ها در نرم افزار CRM صفحه اطلاعات یک عضو دفترچه تلفن می باشد، طراحی کاربردپذیر این صفحه می تواند به شدت در صرفه جویی زمان عملیات کارمندان فروش موثر باشد، ما برای طراحی این صفحه در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ساعت ها زمان صرف کرده ایم که به یک صفحه مرتب، ساده و سریع دست پیدا کنیم. اهدافی که در طراحی این صفحه نشان گذاری کرده بودیم به شرح زیر بود:
- دسته بندی مناسب اطلاعات
- قرار دادن بخش های پرکاربردها در دید بیشتر
- زمان هر عملیات پردازشی باید زیر 20 ثانیه باشد
- برای دسترسی به اطلاعات دیگر مرتبط، نیاز به خروج از این صفحه نباشد
- سادگی و کاربردپذیری دسترسی ها
با توجه به اطلاعات و عملیات زیادی که در این صفحه قرار بود نمایش داده و انجام شود، طراحی مناسب این صفحه واقعا جزء یکی از چالش های بود که ما با آن مواجه بودیم
اطلاعاتی که در این صفحه نمایش داده خواهد شد:
- اطلاعات خلاصه عضو دفترچه تلفن
- اطلاعات کامل عضو دفترچه تلفن
- لیست یاداشت های مرتبط
- لیست قرارها
- لیست وظیفه های مرتبط با این عضو دفترچه تلفن
- لیست پیامک های ارسال و دریافتی
- لیست معاملات
- لیست گرو های که این عضو در آن قرار گرفته
- ....
عملیاتی که در این صفحه کارمند فروش می تواند انجام دهد:
- درج یک یاداشت جدید
- ارسال پیامک، فکس و ایمیل
- تعریف یک وظیفه جدید
- تعریف یک قرار کاری جدید
- عضو کردن در یک گروه جدید
- حذف
- ویرایش
- ...
حق بدهید که با همه عناصر داده ای طراحی مناسب برای این صفحه چالش بزرگی می باشد.
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
لیست نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر