خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

برای صعود، باید از رودخانه های خروشان گذر کرد!

آدم ها برای صعود با هم حرکت را آغاز می کنند، در اولین برخورد با اولین رودخانه بی پل، بیشتر آدم ها لب رودخانه خوش آب و هوا را به عبور ترجیح داده و به سادگی صعود را فراموش می کنند، بخش اندکی دل به موج های رودخانه برای عبور می سپرند و اندکی از آنها که به کاری که می کنند یقین دارند، عبور کرده و اندکی هم ناتوان در مقابل امواج خروشان می لغزند ... اندک عبور کرده به رودخانه خروشان تر دیگری می رسند، بخش زیادی مانده و اندکی دوباره عبور می کنند و این داستان رودخانه ها و آنهایی که عبور می کنند ادامه دارد تا جایی که فقط انگشت شماری از آنها صعود می کنند.

با اغلب آدم ها وقتی در مورد تغییرات جاری لوکوپوک صحبت می کنیم به ما می گویند، اوهوم خیلی خوبه اما بزارید لوکوپوک کار خودش رو انجام بده و کار جدید رو روی یک نام دامنه جدید افتتاح کنید!

ما با این نگرش محافظه کارانه مخالفیم، و یقین داریم که برای صعود باید عبور کرد و مخاطرات این عبور را نیز با جان و دل پذیرفت.


شما چه فکر می کنید؟ آیا باید عبور کرد؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 22 دوست

لیست نظرات

  • [91.8.15 ] اباذری : به نظر من باید از امواج رود خروشان هم گذشت ولی همه جوانب را هم در نظر بگیریم در واقع براش استراتژی داشته باشیم.
  • [91.7.27 ] عبدالله مرادی نیا : من که میگم اگه هرکسی اینو بدونه که مقصد و قله بعد از عبور از رودخانه است حتما عبور خواهد کرد ولی مشکل اینه که تو زندگی فهمیدن این که نوک قله کجاست مشکله به هر حال ساحل رودخونه هم جای بدی نیست!!!!!!!!!!!!
  • [91.7.14 ] میثم : در هر مرحله گروهی از حرکت باز میایستند در این شرایط همه نیمه پر لیوان را مینگرند خود را با کسانی که در مرحله قبل جامانده اند قیاس میکند وبه همانجایی که رسیده اند قناعت میکنند. اما کسانی هستند که تنها به هدف مینگرند و با اطرافیان خود را مقایسه نمیکنند وتا رسیدن به هدف نمی ایستند. این همان طبع افراد در رسیدن به اهدافشان است
  • [91.7.12 ] حسین : بهتر است قیاسی بر این نظر بزنیم تا اینکه ابتدائآ و بالفور ذهن خود را به رودخانه و مسیر ان معطوف کنیم، چرا که با اندک نگاهی مشخص میشود که این همان مثال خودمان است که میگوید آهسته و پیوسته، لذا چکیده این مطلب آن است که هدف را مشخص کنید سپس با تمام قوا ولی سنجیده و متفکرانه به سمت هدف پیش بروید و لازم است این نکته را هم مد نظر داشته باشید که رسیدن به هدف و مقصد پایان راه نیست بلکه در پس آن نهفته هایست که نشان از شروعی دوباره دارد. با آرزوی موفقیت برای همه دوستان
  • [91.7.6 ] : تنها کافی است یک قدم برای گذشتن از رودخانه بردارید آن وقت خواهید دیدکه آن طرف رودخانه ودرراه صعود هستید.
  • [91.7.5 ] کیوان : باید عبور کرد ولی اول بیاندیش بعد قدم بردار همیشه اولین فکر می تونه بدترین فکر باشه ولی افکار بعدی میتونن موفق تر باشن. برای رسیدن به قله نوک قله رو نگاه کن نه درازی راهو...
  • [91.7.4 ] عسل : برای رسیدن به هدف باید تلاش کرد اگه هدفمون ارزش داشته باشه باید از خیلی از رودخانه ها عبور کرد نباید توقف کرد.................
  • [91.7.2 ] نرگس : درسته موافقم با اطمینان به سوی جلو حرکت کنید این کارا هم لازم نیست پیشرفت مگه عیبی داره؟ موفق باشید
  • [91.7.2 ] سیمین وطن خواه : مهم اینه که تا چه اندازه رسیدن به هدف برایمان اهمیت داره تا بخاطرش از لذتهای گذرا ولی شیرین چشم پوشی کنیم بهتره یه جمله از دکتر علی شریعتی بگم: زندگی را طی کن و آنگاه که بر بلندترین قله هایش ایستادی،لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیده اند.
  • [91.7.2 ] SE--- : باسلام بنظر منم خیلی وقتا ادم باید بگذره حتی اگه از موندنم لذت ببره!!!!! چرا که لذت موندن زود گذر و فانیه ولی لذت صعود پایدار و همیشگیه بخایم کلی بگیم عبور بهتر ازموندن در هر شرایطیه........................... من که همیشه عشق رفتنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر