خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

ده تا از مهمترین گزارشات در CRM برای کسب‌وکارها از دید Enterprise Apps Today – قسمت اول

کسب‌وکارها، از فناوری‌ها و فرآیندهای مدیریت روابط با مشتری (CRM) استفاده می‌کنند تا بوسیله آنها دریابند که در اصل چه کسانی مشتری آنها هستند،چه چیزی خریداری می‌کنند و چه قدر به برند مورد نظرشان وفادار هستند.اما اگر، کسب‌وکارها، به درستی از گزارشات موجود در CRM استفاده نکنند، نمی‌توانند دریابند که کدام محصولاتشان پرطرفدار است یا اینکه کدام یک از مشتریهایشان بیشتر از بقیه، محصولاتشان را خریداری کرده‌است.
حال برای اینکه به صاحبان کسب و کارها کمک شود و با گزارشات موجود در CRM آشنا شوند، ما تصمیم گرفتیم که ده گزارش مهم و اساسی که توسط مدیر عامل شرکت SalesLogistix ، دیوید تابر ذکر شده‌اند را در اینجا بیان کنیم.
1.گزارش DOA: گزارش (Dead or Arrival) به کاربران کمک می‌کند که دریابند کدام محصولاتشان بیشترین تعداد شکایت را از طریق ارتباطات از طرف مشتریان دریافت کرده‌است.نکته در گزارش DOA، این است که صاحبان کسب‌وکار دقیقا می‌فهمند که مشکل مشتریشان با محصول در چه چیزی بوده و می‌توانند کوچکترین اشتباهاتشان را از این طریق دریافت کرده و آنها را برطرف کنند.این اطلاعات می‌توانند از طریق ایمیل و تماس‌های تلفنی دریافت شوند.
2.مشکلات کیفیتی: گزارش بزرگترین مشکلات کیفیتی CRM، نشان دهنده محصولاتی است که بیشترین هزینه خدمات برای آنها پرداخت شده‌است.هزینه‌های بالای سرویس رسانی به محصولات نشان دهنده این مسئله هستند که کدام یک از آنها مشکلات کیفی داشته‌اند.برطرف کردن این مشکلات به شما کمک می‌کند که بتوانید به مشتریان خود بهترین محصولات را ارائه دهید.
3.ارائه خدمات سودآور: گزارش ارائه خدمات سودآور CRM خیلی با ارزش است، زیرا اکثر کسب‌وکار ها نمی‌دانند که کدام یک از سرویس‌های آنها سودآور است.کسب‌وکارها گمان می‌کنند که بهترین پیشنهادها را به مشتریانشان می‌دهند ولی این مسئله زمانی مشخص می‌گردد که مشتریان شما به نسبت سرویس انتخاب کرده از قیمت آن راضی باشند.کسب‌وکارها می‌توانند، سرویس‌های ارزان قیمت ایجاد کنند و اگر به این موضوع اهمیت ندهند ممکن است درآمد آنها در حوزه ارائه سرویس‌ها کاهش یابد.
4.رضایت مشتری: گزارش رضایت مشتری CRM، نشان دهنده این است که کدام یک از محصولات کمترین و بیشترین میزان رضایت مشتری را کسب کرده‌اند.اهمیت این گزارش در مشخص شدن این است که صاحبان کسب‌وکار متوجه می‌شوند که کدام یک از محصولات نظر مشتریان را به خود جلب کرده و پرطرفدار شده و کدام یک نتوانسته مشتریان را جذب کند.ممکن است که یکی از محصولات بسیار عادی به نظر برسد اما بین مشتریان محبوب باشد.شما می‌توانید با استفاده از این گزارش، محصولاتی که پرطرفدارند را افزایش داده و سبب وفادار ماندن مشتری‌های خود شوید.
5.مشتریان سودآور: گزارش مشتریان سودآور CRM، یکی از گزارش‌هایی است که کسب‌وکارها از آن غافل می‌شوند.شما باید سودی که از هر مشتری بدست می‌آورید را محاسبه کرده و از خرید آنها آگاهی کامل پیدا کنید، این کار سخت و زمان‌بر است ولی می‌تواند کمک بزرگی برای ادامه چرخه زندگی کسب‌وکار شما باشد.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر