خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

در نرم افزار CRM ما زندگی جاری ست!

یکی از اهداف ما در رابط کاربر نرم افزار CRM دادن این حس به اپراتورهای سیستم می باشد که زندگی جاری ست!
جدا از بحث های زنده ای که در نرم افزار CRM ما وجود دارد از قبیل محتواهای برای آموزش مداوم کاربران، اطلاعات تجاری به روز، ابزارهای مورد نیاز یک کارمند فروش عین دنیای واقعی و ... یکی از موضوعات مهم که می تواند حس خوبی را به کارمندان فروش منتقل کند رابط کاربر پویای این نرم افزار است!

 

حال منظور ما از رابط کاربر پویا چیست؟

اولا هر کاربر می تواند تم گرافیکی که به آن علاقمند است را برای محیط کاری خود انتخاب کند و در هر زمان دلخواه اگر از تم کاری خود خسته شد به راحتی آن را تغییر دهد. مانند همان ویژگی که کاربران پنل اس ام اس لوکوپوک از آن استفاده می کنند.
ویژگی جذاب دیگر که به تم های نرم افزار CRM و نسخه جدید پنل SMS افزوده شده است این موضوع هست که تم ها نسبت به وضعیت زمان و آب و هوا و اوقات شرعی حساس می باشند.
یعنی به عنوان مثال در صبح رابط کاربر شما روز، در شب رابط کاربر شما تاریک، در روزهای بارانی رابط کاربر شما بارانی و در روزهای برفی رابط کاربر شما برفی می باشد!
البته این ویژگی برای برخی از تم ها پشتیبانی می شود و کاربرانی که از این حال و هوا استقبال نمی کنند می توانند از تم های که این ویژگی را ندارند استفاده کنند.


نظر شما چیست؟ آیا تا کنون نرم افزاری بوده است که آن را دوست داشته باشید؟ یعنی علاوه براینکه کار شما را راه می اندازد به شما نیز در حین استفاده حس خوبی بدهد؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر