خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

آیا می دانید که هر بیننده ای که وارد وب سایت شما می شود حدود 10.000 تومان هزینه برای شما دارد؟

بررسی های ما نشان می دهد در یک کسب و کار با مخاطب خاص (مثلا فروشنده یک دستگاه صنعتی، یا یک نرم افزار) هر بازدید کننده که وارد وب سایت می شود چیزی معادل 7 تا 10 هزار تومان برای صاحبان آن کسب و کار هزینه در بردارد!

این هزینه ها شامل مواردی از قبیل هزینه طراحی سایت، هزینه پرسنل که درگیر تبلیغات می باشند، هزینه آگهی ها و ... می باشد.


از طرف دیگر بررسی های کاربردپذیری نشان می دهد که بازدیدکنندگان در زمانی بین 10 تا 20 ثانیه وب سایت شما را ترک می کنند!
پس باید ما تمام سناریوهای خود را برای تماس بازدیدکننده با کسب و کار با در نظر گرفتن محدودیت زمانی 10 تا 20 ثانیه طراحی کنیم؟
سوال ساده است؟ آیا بازدید کننده وب سایت شما در این زمان به اطلاعات تماس شما می تواند دسترسی پیدا کند؟

یکی از روش های مناسب گرفتن اطلاعات بازدید کنندگان با سیستم های پیامک هست، مثلا ما در وبلاگ تخته سیاه این سرویس را راه اندازی کرده ایم (دست چپ صفحه: خبرنامه پیامکی)، شما می توانید با ارسال عدد 9 به شماره تلفن 3000616177 عضو خبرنامه پیامکی وبلاگ تخته سیاه شده و از آخرین بروزرسانی های وبلاگ تخته سیاه مطلع شوید.
و در هر زمان دلخواه با ارسال عدد 0 از خبرنامه خارج شوید.
اگر کاربر پنل پیامک لوکوپوک می باشید شما با تعریف دو قانون ساده یک قانون برای عضویت (اینجا ببینید) و یک قانون برای انصراف از عضویت(اینجا ببینید) این سرویس را برای وب سایت خود راه اندازی نمایید.

نظر شما چیست؟ چه شیوه های دیگری وجود دارد که ما بازدیدکنندگان وب سایت را در کمتر از 20 ثانیه به مسیر مناسب هدایت نماییم؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 4 دوست

لیست نظرات

  • [91.4.8 ] غلامرضا پایاب : با عرض سلام.وب خیلی عالی هست. از تمام کار کنان این وب سایت لوکوپوک خسته نباشی میگویم و با ارزوی موفقیت برای همه یتان التماس دعا.
  • [91.3.28 ] رضا کلانتری : گروه هدف چه کسانی هستند؟ این مهم است. عده کثیری هستند که فقط برای دیدن یا کنجکاوی یا اتفاقی وارد وب شما میشوند و ارزش پایدار کمی دارند ، و20درصد مشتریان هستند که 80درصد سودرا تشکیل میدهند. معمولا ایمیل بسیار موثر است و البته تراکت شهری، کافی است یک نیروی جوان در هر شهر استخدام شود و گروه هدف مورد نظر (مثل : زنان خانه دار) انتخاب شود. یک برنامه صحیح و استراتژی موثر کافی ست تا فروش شما روی وبسایتتان تضمین گردد. اصل تمرکز در وب هم پراهمیت است.
  • [91.3.28 ] پوریا محمدرضایی : درود واقعا برام جالب بود انقدر مو شکافانه بررسی کرده بودید جناب محمودزاده من واقعا از سایت شما لذت میبرم و مطالبش رو دنبال می کنم یه رنگ و بوی متفاوتی داره اینجا ایشالا همیشه شاهد موفقیت لوکوپوک و اعضاش باشم
    ممنون پوریای عزیز، شما به ما لطف دارید
  • [91.3.27 ] سید مهدی شاه امیریان : شیوه های متعددی برای آگاه سازی و برگرداندن بازدید کننده به وب سایت وجود دارد، هر چند که ارسال پیامک از جمله راه های نوین و سریع میباشد اما به نظر شخص من ارسال پیامک به هر بازدیدکننده ای میتواند هزینه بر باشد، صحیح است که با ارسال پیامک تلاش در جذب بازدید کننده و تبدیل آن به یک خریدار و پس از آن تبدیل آن به یک مشتری داریم اما انتخاب روش های هزینه بر نیازمند تفکر و برنامه ریزی صحیح برای بازگرداندن هزینه ها میباشد. پیروز و سربلند باشید.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر