خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

تبلیغات در لینکداین

مدتی است که شبکه های اجتماعی توانسته اند در میان مردم جا افتاده و بخشی از زندگی روزمره هر فردی را تشکیل دهند. پس از دو شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر، شبکه اجتماعی لینکداین در رتبه سوم قرار دارد و از مهمترین محیط های مجازی برای تبلیغات به حساب می آید. لینکداین از این لحاظ برای تبلیغات مناسب است که طبق آخرین آمار اتنتشار یافته دارای حدود 238 میلیون کاربر است که حدود 120 میلیون از آنها متعلق به کسب و کار ها هستند.

 

 

 

تبلیغات در لینکداین به صورت روزانه است و با پرداخت ده دلار شما می توانید تبلیغ خود را به صورت نوشته یا یک عکس در لینکداین قرار دهید. در این مقاله ما شما را با نکات ابتدایی تبلیغات در لینکداین اشنا می کنیم.

 

در درجه اول سعی کنید که از فرصت خود نهایت استفاده را کنید، زیرا در لینکداین شما فقط می توانید 75 حرف وارد کرده و 25 تا از این حروف به صورت تیتروار نمایش داده می شوند و نیاز است از متنی برای تبلیغتان استفاده کنید که کوتاه بوده و در عین حال مخاطب را جذب کند.

 

 

در حین ثبت تبلیغات، شما باید پروفایل لینکداین یا فیس بوک و یا سایت کمپانی خود را به تبلیغتان لینک کنید و بهتر است که وب سایت رسمی سایت کسب و کار شما لینک شود. برای تبلیغ بوسیله عکس، فراموش نکنید که سایز عکس شما باید 50 در 50 پیکسل باشد و سعی کنید از طراحی های مناسب استفاده کنید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر