خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

سه تصور غلط در ایمیل مارکتینگ

-          تصور غلط 1 : شما نباید یک ایمیل را دوبار ارسال کنید: ما می توانیم یک ایمیل را دو بار ارسال کنیم ولی فقط یک تفاوتی میان ایمیل اول و دوم وجود دارد! شما باید ایمیل دوم را برای افرادی بفرستید که ایمیل اول شما را باز نکرده اند. بهتر است که زمان ارسال ایمیل دوم شما زمانی متفاوت از ارسال ایمیل اولتان باشد. برای مثال اگر ایمیل اولتان را در روز سه شبه ارسال می کنید، ایمیل دوم را در روز شنبه ارسال کنید. این روش در یک نمونه توانسته به صورت میانگین 60 درصد در نرخ باز شدن (به انگلیسی: Open Rate) تاثیر گذار باشد.



-          تصور غلط 2 : ایمیل ها باید کوتاه باشند: درست است که بعضی از کاربران بلافاصله پس از باز کردن یک ایمیل جذاب روی Call To Action کلیک می کنند ولی برخی دیگر فقط یک ایمیل زیبا برایشان کافی نیست و دوست دارند از ایمیل دریافتی اطلاعات مفیدی در مورد محصولات و خدمات کسب و کاری که ایمیل را ارسال کرده است، بدست بیاورند.


-          تصور غلط 3 : شما به یک تیتر توصیفی نیاز دارید: دیگر تیتر های توصیفی به اندازه کافی برای کاربران جذاب نیستند و کاربران بیشتر به دنبال تیتر هایی هستند که خلاقانه، گیرا و جذاب باشند. حتی یک تیتر خنده دار می تواند باعث خنده یک کاربر شده و او را جذب ایمیل شما کند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر