خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

کارزار بالاتر از رقبا در موتورهای جستجو!

تنها کمتر از یک ماه از افتتاح سایت کارزار به عنوان خدمتی جدید از مجموعه آرمیتیس، این سایت در موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مرتبط بالاتر از رقبا قرار گرفته و در کلمه پرترافیک تبلیغات اینترنتی نتیجه اول گوگل را به خود تخصیص داد.

ما امیدواریم در کارزار با خدماتی که وزن مشاوره ای بیشتر و هوشمندانه تری دارند به کسب و کارها کمک نماییم تا از تبلیغات اینترنتی به عنوان ابزاری موثر در راستای توسعه خود سود برند.

بی شک اعتقاد داریم که در زمان کنونی، اینترنت موثرترین رسانه ای ست که می تواند منجر به جهش کسب و کارها گردد!


آیا شما نظری غیر از این دارید؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 8 دوست

لیست نظرات

  • [91.9.2 ] مرتضی نوری : سلام و وقت بخیر اگر ما بخواهیم که سایت زیورآلات و بدلیجات مان در رده اول گوگل قرار بگیرد از طرف شرکت شما چقدر هزینه تبلیغ گوگلیش می شود
  • [91.9.2 ] نوید : رتبه سایت مورد نظر 11 هست نه یکم
  • [91.6.11 ] رضا : تبلیغات اینترنتی فقط 1600 بار در ماه سرچ میشه و رقابتی برای این کلمه وجود نداره . کار سختی انجام ندادید :)
  • [91.6.1 ] پارسا : با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم من چجوری میتونم تو قسمت دوستشان داریم اسمم بیاد قرار بگیره ممنون منتظر جواب شما هستم
  • [91.6.1 ] سید مهدی شاه امیریان : بر منکرش لعنت! :)
  • [91.5.31 ] mehdi : salam khedmate sarvaraye arjmand modatiye kampeyda hastin eshala hamishepor rang bashin
  • [91.5.25 ] سمیرا بابائی : سلام ، این خیلی خوبه که شما به فکر کاربرانتون هستید و بهترین راههای پیشرفت و ترقی رو بهشون نشون میدین، ولی یه مشکل هست ، اونهم اینه که ممکنه شرکتی جدیدالتاسیس باشه یا بودجه آنچنانی نداشته باشه و از حیث مالی ضعیف باشه و نتونه از لحاظ مالی هزینه های تبلیغات رو ساپورت کنه البته من خودم معتقدم که برای شناخته شدن و ماندن باید هزینه کرد و تبلیغات کرد ولی خوب میشه اگه یه کم این نرخ هزینه ها پایین بیاد و همه بتونن از این امکانات استفاده کنند.
  • [91.5.24 ] فرزانه نصیری : با سلام بنده یکی از فعال ترین کاربران اینترنتی هستم . ولی خیلی کم پیش اومده که برای خرید یک کالایی که مثلا با رفتن یگ فروشگاه بزرگ یا یک پاساژ که از قدم زدن در اونجا هم لذت می برم به اینترنت مراجعه کنم مگر اینکه اتفاقی یک کالایی رو ببینم که به نظرم در اون مرحله هم نسبت به خرید اون کالا شک دارم . مثلا همین چند وقت پیش من یک کالایی که تقریبا در سطح بازار کم یاب سفارش دادم تحویل کالا به قدری طول کشید که من نسبت به خرید منصرف شدم . این امر یعنی خرید کالاها و سفارش کالاها از طریق اینترنت فقط از پس یک مدیر دقیق و با تجربه بر میاد که بتونه همه چیزو کنترل و هماهنگ بکنه . تازه این درصورتیکه هنوز که هنوزه فرهنگ خرید کالاها توسط اینترنت تو جامعه ما جا نیفتاده مردم مال عاشق خرید کردن و به بهانه خرید یک گشتی ام تو سطح شهر زدن هستند . مثلا مردم از شرق تهران که به نظر بشه تو اون منطقه های فروشگاه های خوب و بزرگ پیدا کرد تصمیم به خرید از فروشگاه هایپر استار در غرب تهران میکنند در واقع حاضرند این وسافت و طی بکنند به هایپر ااستار بیان فقط بخاطر مثلا تخفیف های ویژه ای که کالاها دارند یا به خاطر فضای فروشگاه یا... در واقع خرید واسه مردم ما یک نوع تفریح. مگر اینکه بتونیم یک جوری از طریق اینترنت مردممونو به یک فروشگاهی مثل هایپر استار بکشونیم و اونجا متقاعدشون کنیم به خرید یا برعکس در فروشگاهی مثل هایپر مردم و تشویق کنیم به خرید اینترنتی به وسیله یه بروشوری کاتالوگ تبلیغاتی و ... . ایده زیاد دارم ولی دیگه بسه . ولی در کل هنوز خرید اینترنتی که این همه تبلیغات منفی تو رسانه ها نسبت به کالاهای اینترنتی و ماهواره ای میشه تو کشورمون جا نیفتاده و تازه مگه چند درصد مردم فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت دارند. تازه خیلی ها هم اصلا به اینترنت دسترسی ندارند . من بر اساس اون چیزی که تو دنیای خودم میبینم حرف میزنم . بای .

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر