خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

اگر می خواهید فرصت سوزی کنید، در نمایشگاه ها شرکت نکنید!

نمایشگاه ها بهترین فرصت برای کسب و کارهاست، با توجه به هزینه های پایین و فرصت ارائه رو در رو به مشتریان این بستر می تواند جزء مکان های فوق العاده برای بازاریابی و فروش محصولات شما باشد.

ثبت نام در نمایشگاه، طراحی غرفه، چاپ بروشور، طراحی لباس، استرس های دیر نشدن سفارشات و ...ده ها مورد دیگر مسبب آن می شود که بسیار از کسب و کارها از اصلی ترین هدف نمایشگاه غافل شوند!

تمرکز بر ثبت درست اطلاعات مشتریان و ترفندهای هوشمندانه برای آنکه آنها شما را در خاطر داشته باشند!

اگر کاربر پنل اس ام اس لوکوپوک باشید شما می توانید به سادگی و هوشمندی این مشکل را در نمایشگاه حل نمایید. شما با تعریف یک گروه و یک پاسخ آماده در پنل خود می تواند سناریوی زیر برای هر مخاطب اجرا شود:

(کارمند شما در نمایشگاه) : با حضور هر شخص در غرفه اطلاعات از طریق فرم درج در دفترچه تلفن توسط کارمند شما درج می گردد.
(سیستم خودکار پنل پیامک لوکوپوک) : اطلاعات را در دفترچه تلفن شما و در گروه مناسب ذخیره می کند.
(سیستم خودکار پنل پیامک لوکوپوک) : همزمان یک پیامک شخصی سازی شده  به مخاطب غرفه ارسال می کند

حال آورده این روش برای شما چیست؟
اول اینکه به صورت مرتبی اطلاعات مخاطبان غرفه شما به صورت آنلاین جمع آوری می شود و قابل اکسپورت در فرمت اکسل می باشد و با توجه به آنلاین بودن سیستم کارمندان شرکت شما همزمان می توانند مشتری را پیگیری کنند.
و دوم اینکه شما یک مزیت رقابتی مناسب نسبت به رقباء ایجاد می کنید، یعنی اینکه با توجه به اینکه شخص از شما یک پیامک دریافت کرده احتمال اینکه شما را فراموش کند کمتر از فراموش کردن رقبای شماست.

شما چه فکر می کنید چه کارهای دیگری برای برگزاری یک نمایشگاه به نحو احسن می توان انجام داد؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 5 دوست

لیست نظرات

  • [91.2.12 ] سیاوش رحمتی صدر : با سلام خدمت شما من سیاوش رحمتی صدر هستم از شرکت حمایت از نخبگان و می خواهم برای فروش این طرح ها از شما کمک بگیرم با تشکر 09390339842 + 98
  • [91.2.11 ] نظام دو برره : ها ایکه گفتی یعنی چه؟
  • [91.2.11 ] سمیرا بابایی : سلام. به دست آوردن مشتری در هر صنفی که باشیم کار تقریبا مشکلیه و اینکه بتونیم ثابت برای خودمون نگه داریم ، سختر، جدیدا مثلی به میون آورده شده که عقل مردم توی چشمشونه و من واقعا به عنوان فردی که شغلش آزاد هست این رو کاملا قبول دارم، ما هر چقدر سعی کنیم که نسبت به دیگران متفاوت باشیم همون قدر هم موفق تر هستیم. این به این معنی نیست که بریز و بپاش های الکی راه بندازیم. در صنفی که من کار می کنم پر هست از شرکت های ثبتی ، اما به ندرت خوب از درونشون میشه خوب پیدا کرد، در نمایشگاهی که شرکتمون غرفه داشت خوب، خیلی شناخته شدیم. و سعی کردیم تا می تونیم با سایرین متفاوت باشیم بعد از مدتها وقتی از همکاران و مشتریان تماس می گیرند ما رو با اون نشونه به خاطر میارن. نشونمون این بودکه هممون به شکل آرم شرکت لباس تهیه کرده بودیم و این راهی که لوکوپوک پیشنهاد کرده فوق العاده میتونه موثر باشه.
    دقیقا خانم بابایی، ایجاد مزیت رقابتی می تونه برای کسب و کارها فوق العاده باشد، در حوزه ای می شه با قدر خلاقیت به این شرایط رسید
  • [91.2.10 ] farzaneh haseli : man fekr mikonam ke agar ma alave bar inke bekhaim tablighate sherkatha va foroshgahhaye digar ra dashte bashim betunim karhaye shakhsi khodemono eraee bedim.vali rahesho az tarighe in site balad nistam.man tarraham
  • [91.2.10 ] محمد : سلام به دوستان خوبم در لوکوپوک. ایده ی خوبیه. به اعتقاد من بیشترین مزیتی که می تونه داشته باشه جمع آوری بانک اطلاعات آنلاین از مخاطبان هست که با توجه به نوع فعالیت کمپانی می تونه در فواصل زمانی مختلف از این مزیت بهره مند بشه.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر