آنچه که باید از دنیای Social CRM بدانید – قسمت چهارم
- یکی از اهداف اصلی ایجاد رسانه های اجتماعی افزایش کیفیت برقراری ارتباطات است. از امکاناتی که در این رسانه ها به منظور افزایش کیفیت ارتباطی برقرار گردیده، این است که شما می توانید در قسمتی که برای شما از پیش معین شده، اطلاعاتی از جمله ایمیل و شماره تلفنی را وارد کنید که به کمک آنها، مشتریان شما بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند. همچنین می توانید در پست های خود به صورت پراکنده، بازه زمانی ای که هر روزه در آن آنلاین هستید را نوشته تا مشتریانتان بتوانند در آن زمان با شما به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.
- در Social CRM اطلاعاتی به صورت آماری و نموداری از پروفایل های کاربرانی که صفحه شما را بازدید می کنند بیان می گردد که بوسیله بررسی آنها می توانید به مسائل مورد نظر آنها پی برده و از لحاظ محتوایی، خود را با آنها وفق دهید تا کمپین هایتان موفق تر باشد.
- کسب و کار ها باید در روابط با مشتریانشان به صورت متمرکز عمل کنند. برای مثال هنگامی که فردی مشکلی را به صورت ایمیل برای شما ارسال کرده و سپس همان مسئله را در یکی از شبکه های اجتماعی شما عنوان می کند، بهتر است که هم با ارسال ایمیل و هم با ارسال پاسخ در توئیتر جوابگوی مشتری خود باشید.
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
لیست نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر