خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

بررسی چند روش مرسوم تست کردن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

در این مقاله ما قصد داریم به شما چندین نمونه تست را نشان داده و نتایج آنها را بر اساس میزان نرخ باز شدن ایمیل بررسی کنیم.

 

تست استفاده نام فرد یا نام کمپانی فرستنده :

 

در این تست بررسی می شود که استفاده از نام شرکت و فردی (الف) که ایمیل را می فرستد در میزان نرخ باز شدن ایمیل تاثیر بیشتری دارد یا نام کمپانی (ب) مربوطه. برای مثال:

 

الف: نام و نام خانوادگی – نام کمپانی

ب: نام کمپانی

 

نمونه موفق تر: در این تست نمونه (الف) موفق تر است. استفاده از نمونه (الف) نرخ باز شدن ایمیل را 28 درصد افزایش می دهد؛ پس توجه داشته باشید که استفاده از اسم حقیقی باعث افزایش احتمال اینکه ایمیل شما باز شود، می گردد.

 

تست استفاده از واژه های سلام و درود:

 

در این تست، در ایمیل اول موضوع ایمیل به همراه واژه درود در ایمیل عنوان شده و فرستاده شده و ایمیل دوم فقط با عنوان کردن موضوع ،ایجاد و فرستاده شده است.

 

نمونه موفق تر: ایمیلی که عنوان آن به همراه واژه درود بوده، میزان نرخ باز شدن ایمیل ها را 2.5 درصد افزایش داده است.

تست به کار بردن یک پیشنهاد در کروشه:

 

در این تست دو ایمیل رو به رو را ارسال می کنیم که در آنها دو پیشنهاد متفاوت در مورد محتوای ایمیل مطرح شده است:

 

الف: (دانلود کنید) راهکارهایی برای رشد کسب و کار

ب: (کتاب الکترونیکی) راهکارهایی برای رشد کسب و کار

 

نمونه موفق تر: در این تست نمونه وفق تری وجود ندارد! در حقیقت هر دو این پیشنهادات در نرخ باز شدن میل تاثیری نمی گذارند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر