خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

راه‌ کارهایی برای انجام عملیات لید در CRM

عملیات لید در مارکتینگ به عملیاتی گفته می‌شود که در طول آن جذب مشتری و ثبت درخواست و سفارش محصول یا خدمات یک کسب‌وکار، صورت می‌گیرد. در درجه اول، شروع عملیات لید می‌تواند  با روش‌های متنوعی و مرسومی چون تبلیغات،  و برگزاری نمایشگاه‌ها صورت گیرد. حال تکنولوژی، روش‌هایی بسیار حرفه‌ای برای عملیات لید ایجاد کرده است که ما به سه نمونه از آنها می‌پردازیم.

 

بعضی از تشکیلات، از خرید لیست‌ها استفاده کرده  و تلاش می‌کنند تا با ارسال ایمیل‌های معمولی، مشتری‌های احتمالی را به طرف محصولات و خدمات خود جذب کنند.

 

 

بعضی از افراد راه‌ کارهای بسیار پیشرفته‌ای را دنبال کرده و به صورت مستقیم از طریق جست‌وجو در اینترنت و یا سایت‌های اجتماعی، توسط مشتریان یافته می‌شوند و از این طریق مشتری‌های خود را جذب می‌کنند.

 

روش دیگری وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای ایمیل مارکتینگ به ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی دسته جمعی بپردازید که این نرم افزارها کمک می‌کنند، این ایمیل ها به سلامت به دست مشتریان احتمالی شما برسند و همچنین کلی فواید دیگر که برسی هر کدام باید به صورت جداگانه صورت گیرد و نمی‌توان تمام آنها را در اینجا بیان کنیم. در پست‌های قبلی تخته سیاه، می‌توانید درباره ایمیل مارکتینگ، اطلاعات مفیدی بدست بیاورید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر